Alla inlägg den 2 mars 2014

Av - 2 mars 2014 17:07

I don't know. I just.. don't know. My cuts are more. My suicidal thoughts are stronger. My friends just don't seem to care. And my life is a living hell. 


Jag vet inte längre. Någonting. Jag orkar inte. Jag vill bara ligga i min säng tills döden kommer och hämtar mig. 

Jag fattar inte vad jag gör för fel? mina vänner, en del av dom, verkar bara utnyttja mig. Dom kommer bara till mig när dom inte har nån annan. Ingen verkar vilja lyssna på mig längre. Jag kanske borde hålla käften och dra mig undan. 

Ska iaf snacka med kuratorn imorgon. Eller kanske. Vet inte om jag verkligen orkar. Kommer bara sitta där tyst och hon kommer klaga på mig. Jag har nästan helt tappat förtroendet för henne. Hon är så falsk. Men hon är en kurator. Och jag känner att jag behöver prata med någon. Jag får försöka prata med henne. Har jag tur, så lyssnar hon. Och gör inte som alla mina "vänner" och säger att hon bara mår dåligt av att lyssna på mig. 

Jag klarade att inte skära mig på en vecka. That's all. Samma dag som det blev en vecka, på kvällen, så gjorde jag det igen. Jag vet inte ens varför? För många tankar, I guess. Det är så stressande att hela tiden när jag är hemma, behöva tänka på vad jag har för kläder på mig, hela tiden ha koll på så ingen är i närheten när jag ska byta om, och hela tiden behöva tänka på hur jag håller mina armar så tröjan inte åker ner från axlarna eller upp mot armbågarna. Dom på BUP litar faktiskt på att jag kan sluta skära mig. Och jag sa att dom kunde det. Hah, det går ju bra. 

Mina tankar är väldigt riktade mot självmord. Planerar det i huvudet nästan hela tiden. Har HUR och VAR men inte NÄR. Väntar väl typ på att nåt ska hända så jag har en bättre anledning. 

Min pappa kom nyss o fråga om jag skulle hänga med till stan, för att han ska köra bilen som stått stilla i 3 månader en sväng, och jag sa att jag inte orkade. Och han sa att det var okej. Så jag får alltså va hemma själv. *YAAAY* har liksom inte fått vara hemma själv på jättelänge pga att dom inte litat på mig, men nu får jag det. Iaf idag. Men yeees det är en framgång.

Aja ska väl avsluta här. Byeeeee hope there will be no more of this shit! :)

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards