Alla inlägg under november 2013

Av - 4 november 2013 20:48

I'm soo sorry. I didn't mean to, but still I did :( I didn't want to do it, but you gave me no choice. 

Jag har förlorat min allra närmaste vän kanske för alltid :'(  vi har 'bråkat' :'( vet inte om vi har brutit upp helt eller om det är ett bråk bara. Tror att vi behöver tid ifrån varandra en stund. Dock går vi i samma klass, så vet inte hur bra dehär kommer gå... Mitt liv är uselt. Imorgon kommer alla hata mig när de får veta att jag o hon bråkar, igen! 

Why do everything have to be so tuff? Why can't everything be like in the second grade When you had like 10 different friends? And you never talked about feelings and that kind of shit? And the only feeling-like thing you talked about was the Cute boys you sometime had a Crush on? #Life sucks, with a big S

Av - 3 november 2013 16:49

i need To find myself sitting in a corner, crying. Sitter här i soffan och tänker. Och jag har nu kommit fram till slutsatsen att jag ofta tänker att jag inte kan gråta. Eller kan o kan. När jag är runt folk så kan jag hur lätt som helst börja gråta. Men när jag är själv, och deppar, och verkligen behöver gråta, så kommer inga tårar. Inombords gråter jag varje dag. När jag kan, så håller jaga tåraRNA kvar inom mig och annars kan jag inte. Jag borde nog försöka släppa på känslorna och gråta när jag får chansen, oavsett om det är framför mamma, nån 'kompis', en lärare eller kuratorn skolan.. 

Jag har skrivit typ 10 'depptexter' i anteckningar på mobilen. de funkar bra om jag vill bli.. ja.. Deprimerad. Ska ha dom när jag ska ta det slutgiltiga steget. Det som ska göra att jag, så att säga, tappar andan... 

ska snart tagga duschen o plugga lite mer kanske. 3 prov denna vecka, fysikprov i två delar olika dagar + matteprov!! :$ wish me luck! ;)

Av - 3 november 2013 14:37

Alla ljuger för mig.. först säger de att de ogillar en person, o sen så får man veta genom andra eller ask, fb, insta att de tycker tvärtom. Är jag så hemsk som person att alla måste ljuga för mig? Eller är dom rädda för mig? Jag känner mig så sårad.. men det är väl mitt fel den här gången också. Som vanligt...:( #fucked up life × 6373664.. :(

Av - 3 november 2013 09:03

För 2 veckor sen så gjorde min pojkvän slut :'( jag trodde verkligen att vi passade perfekt... Och det värsta är; jag gick o väntade på att han skulle komma till sin pappa o sen dagen före han kom till sin pappa, så kikar han och gör slut! Nästan en vecka senare får jag veta att han lämnade mig för en annan.. Visst, jag borde väl ha kommit över honom efter sån lång tid, men det är svårt när jag får en ständig påminnelse om att han har gjort slut nästan varje dag:( han lägger ut bilder på instagram med sin nya flickvän och för nån dag sen så ville han t o m följa mig på instagram!! Omg vad vill han mig?! Jag saknar honom så himla mycket men han tyckte inte att jag var tillräcklig tydligen... Men han är feg o kan dra åt helvete! ;)

Av - 3 november 2013 08:17

Okej så idag är det söndag. Imorgon är det måndag = skolaa! Vet inte riktigt om jag egentligen ser fram emot det..

Men men... Jag har haft lite 'problem' kan man säga. Det började med att min mentor kom och hämtade mig när jag hade so. Hon tog med mig till kuratorn.. så där satt vi, jag, kuratorn och min mentor- som satt o typ stirra på mig.. men vi snacka lite o efter det här hände så har jag velat prata med mina kompisar om det. Men efter ett tag så tyckte de att jag bara var självisk o deprimerande.. såå.. nu har jac alltså gjort så att jag har inga vänner kvar :'( jag mår så dåligt av allt som hänt att jag nu.. bara vill dö.. så jag har inga vänner, förutom en tjej som jag typ precis har bråkat med och jag är 99% säker på att så fort skolan börjar så kommer vi börja bråka igen.. så förmodligen kommer jag snart inte ha några vänner, ha en memtor som knappt pratar med mig och behöva gå till kuratorn varje vecka. Och det är bara MITT fel :( jag hade en vän som jag verkligen trodde att jag kunde prata med men nu har t o m hon tröttnat på mig. Hon tycker att jag skriver för mycket depp!? Men hallå? Ska jac hellre ljuga om hur jag mår när hon frågar än att säga som det är? Fattar hon inte att jag faktiskt mår dåligt så pass ofta?! Hon höll t o m med om att jag hade förlorat alla mina vänner om hon inte hade sagt att jag skriver för mycket depp! Jag drev! O sen så tror hon att HON är den enda vän jag har kvar!? Tips: säg inte att du är missnöjd över nån o sen tro att ni är vänner. Räkna med att du har förlorat en vän sekunden du säger/skickar det! Mitt liv är så jobbigt o jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att mitt liv ska komma in på rätt bana och ställa allt till rätta.. #confused :( 

Av - 2 november 2013 13:47

Nu ska jag försöka ge den här bloggen en chans. Guuud vad jag hatar den här textstilen till att börja med! Väldigt irriterande.. men jaja that's life..  Okej, vad ska jag berätta? jag lutar mot att gå typ en naturlinje på gymnasiet o. Utbilda mig till kirurg. Scary? Nä. Ascoolt enligt mig :) familj, hus, barn o hela paketet, men det är en framtid, än så länge, utom räckvidd. Det är dags att jag börjar fokusera på nuet så kommer framtiden så småningom. Idag är det lördag. På måndag börjar skolan igen efter ett ganska segt höstlov. Den efterlängtade måndagen är nu bara en o en halv dag bort! Då blir det väl vanligt, tråkigt schemA som börjar med mentorstid 8.15 med en tant som knappt pratar med mig! Kuul när man sitter i hennes klassrum på mentorstid och sv o bara tänker "jävla kärring, prata med mig!" Dx. Av vissa saker som hänt har jag nu förlorat nästan alla mina vänner, min mentor pratar knappt med mig och jag har en nästan obligatorisk tid hos kuratorn varje vecka. Så mitt liv har gått från helt okej till helt fucked up. okej, det får räcka för den här gången. Återkommer senare igen, tror mina föräldrar börjar bli lite tjuriga över att jag har suttit framför skärmen den senaste halvtimmen ;) vi hörs:P 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards