Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

Uhm orkar jag ens?

Av - 24 mars 2014 18:53

All energi som jag nånsin haft är nästan helt slut. Den enda energi jag har kvar krävs för att jag ska orka stå och gå, och ens sitta upprätt. Jag är bara trött hela tiden.
Var hos kuratorn idag. Lovade faktiskt att jag skulle "ta hand om mig" till på fredag, då nästa tid är. Snarare att hon skulle iaf träffa mig på fredag. Men jag vet inte ens om jag kommer kunna hålla det..
Försökte ju ta livet av mig igen. I lördags. Det här är första stället jag ens yttrar mig om det. Har inte sagt det till nån. Jag tog 10 allergitabletter ~ 22.20 Sen gick jag till sängen för att sova. Blir bara så besviken på mig själv när det inte funkar. Att jag inte ens blir en enda effekt. Sure, det var bara allergitabletter, men liksom.. man måste ju ge det ett försök innan man utesluter det helt.
Kuratorn frågade om mitt förra försök, för ca 2 veckor sen. Hon frågade bl a varför jag inte tog fler tabletter. Vad det var som hindrade mig. Ofc svarade jag inte, men det var nog lite för att jag tänkte på svaret också. Att jag inte tog fler tabletter den gången var för att jag inte hade direkt "möjligheten" att göra det. Tror faktiskt att mina föräldrar var vakna och satt i vardagsrummet. Och eftersom skåpet med alla tabletter och mediciner är i köket, och det hörs rätt tydligt, så hade dom hört det. Ville ju liksom inte att dom skulle få reda på det. Den gången tog jag 6 tabletter. 4 starkare alvedon, och två "vanliga". Att jag inte tog fler i lördags, var nog för att mina föräldrar hade precis gått o lagt sig, iaf pappa, så visste inte riktigt hur djupt han sov. Smög runt väldigt mycket när jag skulle ta dom 10 jag tog, så kände liksom inte att jag hade tid eller ork.
Nu skulle jag kunna försöka igen, för jag blir så jävla trött på min pappa. Jag är nästan 100% säker på att han hatar mig. Han blir arg på mig typ varje dag. Han hatar mig, och jag hatar honom.

Jag hoppas faktiskt att jag är död tills på fredag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'(

Av - 9 maj 2014 12:18

Måste det alltid vara jag som säger förlåt? Som tar på sig skulden? Som börjar snacka? Som mår piss? Det är någon annans tur att ta första steget den här gången. ...

Av - 19 april 2014 18:53

Jag irriterar mig så grymt mycket på en person just nu (nämner inget namn). Jag har haft ångest och hat mot min födelsedag flera veckor nu, och då sa den här tjejen en gång då att hon kunde komma hem till mig på min födelsedag och göra den bra. Likso...

Av - 11 april 2014 17:16

Det känns som att pappa är besviken på mig. För att jag inte hjälper till så mycket. För att jag mest sitter med min telefon. För att jag inte är som min syster. Som att jag inte uppnått hans förväntningar. Han pratar med mig som att han är besviken ...

Av - 9 april 2014 19:53

Hur länge är det meningen att jag ska leva med den här skiten? Att behöva gå runt med ångest varenda dag? Ena sekunden är jag hur glad som helst, o sen så bara... trillar jag ner i samma hål igen. En tanke, en händelse, ett sms. Det är allt som krävs...

Av - 7 april 2014 13:49

Sitter i ett klassrum på elevens val. Är på relativt bra humör nu faktiskt. Sitter o snackar lite skit me Fredrik o Richard. Emelie drog för en kvart sen (gick hit med henne). Har egentligen slutat men väntar på Fredrik. Kuratorn skrev i fredags i ...

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards