Alla inlägg under december 2013

Av - 8 december 2013 18:01

 

Oh life's sooo wonderful! HAHAHAHAHAHA OMG JOKE OF THE MONTH!!!! 

Jag är verkligen trött på mitt liv just nu. Min mamma klagar, min syster hackar, O min pappa bara skäller o blir arg på mig!? Jag ju inte gjort nåt.. Jag hatar min pappa så mycket att jag önskar att han får hjärtstopp och dör på onsdag eller får syrebrist i hjärnan och dör. Inget, förutom att själv dö, skulle göra mig gladare än att han dog. Bara försvinner ur mitt liv för alltid. 

Såklart så ska jag bråka med någon också. Är det så fel att berätta hur man mår? Bara hoppas att I've got the balls att ta livet av mig snart. Orkar inte mer med alla som ska klaga på mig. 

Asså ofc vill jag dö, men jag vill inte bara dö utan att gett det ett sista försök. Funderar på BUP. men vet inte riktigt, känns skumt och mina föräldrar kommer skälla ut mig x 5743769438634643.  + så vågar jag inte ringa själv eller bara gå dit. Fett stört juh? 

jag funderar på den där läraren, som frågat kuratorn om hur jag mådde? Vill veta vem det är, vem det är som faktiskt bryr sig. 

Imorgon är det måndag = skola. Orkar inte just nu. men vill inte va hemma, det är så stressigt o jobbigt hemma att det är skönt att komma hemifrån. Kommer säkert skära mig imorgon bitti igen. Asså det känns inte som nån big deal längre för att nu är det mer standard. Om jag knappt hinner, så blir jag helt knäckt i en halvtimme o känner mig misslyckad osv. Funderar på om jag ska försöka med överdos ist för det andra, Känns lättare gjort. Har nån skum känsla av att när jag kommer till skolan imorgon så kommer alla hata mig, eller iaf inte prata med mig? Vet nt varför men det känns bara så. Ingen har hört av sig till mig på hela helgen utan jag har fått skriva till dom. 

Okej, känns helt fucked up allt som jag skrivit men skitsamma, det var skönt att skriva av sig lite även om det är lite väl personligt. Men whatever.

Bye bye <3

Av - 8 december 2013 01:56


  I've got no words for how I'm felling. feel terrible, sad, destroyed, dead. Like it's only my body that have alive cells, while I'm dead inside. Just breathing.

Okej så det var ett tag sen jag blogga. Har typ 6 inlägg totalt men whatever. Jag mår så sjuuuukt dåligt. Bråkar alltid med nån o jag är så trött på det! Är det för mycket att begära att inte behöva bråka med nån every single day? Orkar inte mer. Min pappa är stressad inför sin knäoperation så han är lättirriterad, och tar ut det på mig. Frågade mamma idag också varför dom egentligen köper ut cigg åt min syrra, men hon sa bara att hon måste få bestämma själv när hon ska sluta!? Herregud dom uppmuntrar ju hennE!? Men mig ska dom bara skälla på.. Well thank u assholes.... Vill bara somna in inatt. Somna och aldrig mer vakna Upp. Vet inte om det blir så mycket sömn nu.. Min första sömnlösa natt.. Underbart asså... Hjärnan går på högvarv av alla möjliga känslor och jag kan inte slappna av.. Fuck life.. -.-

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards