Alla inlägg under februari 2014

Av - 21 februari 2014 12:55

Måste allt jag gör vara så jävla fel?! Varför är jag så dum? Jag skulle bara göra allt bättre för mina "vänner" och familj om jag tog livet av mig. Det skulle hjälpa alla så sjukt mycket. 

Jag försöker sluta skada mig själv. Men helt ärligt, nu sitter jag här i sängen och funderar på om jag ska ta fram bladet och bara dra några streck. Dra några små små DJUPA streck i handlederna så jag kan fucking förblöda. Eller bara dra typ 40 streck över hela min kropp. För just nu, tror jag inte att jag är värd mer. För vad gör jag? Jo, jag får en av de personer som betyder allra mest för mig att få skuldkänslor. Hur jävla dum får man va?! Mina problem är mina problem, jag ska inte försöka få stöd från nån annan som nån jävla attention whore. Jag är så sjukt jävla trött på mig själv. Skulle bara vilja dö just nu. Det skulle iaf ta mig ur det helvete jag är i. 

Det är skola på måndag. Jahapp, hur kul blir de då? Seriöst, nu ska jag försöka dra mig undan så mycket det går. Säga att jag mår bra, så alla slutar fråga. Bara få alla att tro att jag mår bra, att allt är bra, o bara dra mig undan. Så alla glömmer mig. Så jag kan ta livet av mig utan att såra nån. Bara dö.

Jag tror att jag vet hur jag ska göra det nu. Jag har nästan allt planerat nu. Jag har inte NU, och inte exakt VAR. Men jag vet definitivt HUR. och VARFÖR är för att ; jag är så sjukt jävla värdelös o dum o otrevlig o dryg, så jag förtjänar inte att leva. Jag gör alla omkring mig bara en tjänst när jag tar mitt liv.

Av - 8 februari 2014 19:56

I suck. I am worthless. I have a meaningless life. I am a terrible person. I am me, and I shouldn't be alive.


jag skiter fullständigt i om nån jag känner ser dehär. Jag skriver inte det här för att få nån fucking jävla attention. Jag skriver det för annars kommer jag först döda den levande varelse som är närmast mig, kan bli en katt, sen skära sönder hela min kropp o sen kommer jag ta mitt liv. 

Jag är ful, värdelös, dum, en attention whore. Just nu känns det som att jag inte har en enda jävla vän i hela universum. Alla verkar hata mig. I don't blame them, jag hatar mig själv också så jag förstår dom. Men om jag bara kan.. sluta prata i.. en vecka. Så att sista dagen av den veckan, så har alla glömt bort mig, så jag kan dö bara. just leave the world unnoticed. 


Jag förtjänar helt ärligt inte att leva. Jag borde dö, och det är det enda rätta. 


inte för att en enda jävel bryr sig. Men jag vill dö nu. Jag har fått nog. Alltid ska ansvaret ligga på mig. 

Fuck this whole fucking planet :*

Av - 5 februari 2014 20:06

Jag vet inte vad jag ska skriva.. kände egentligen bara för att blogga.. 

Kan ge en massa detaljer om mitt utv-samtal men jag känner inte för det. Orkar inte prata om det med nån,delvis för att ingen verkar bry sig, men också lite för att jag ljög en del på samtalet.. 

Iaf, orkar inte gå in på detaljer.


Asså ska jag vara helt ärlig, så om jag tog livet av mig nu, så skulle nog ingen i skolan fatta att det va nåt som hänt förrän imorgon. Liksom, dom skickar nästan aldrig sms o frågar hur jag mår. Jag frågar nästan alltid hur dom mår o om dom behövt prata med nån om nåt (samtal osv.) så frågar jag alltid hur de har gått o så. Bara för att jag vill visa att jag bryr mig. 

En grej jag kan säga om samtalet, va att de snacka en hel del om att jag "blivit tystare". Men liksom, jag överväger nu efter det att inte prata så mycket alls längre. Frågar nån hur jag mår, så svarar jag "bra". Slutar prata så mycket med lärare o kompisar, så får dom se hur det verkligen är om jag är tyst. O då kan jag ju ge alla lite hopp om att jag börjar må bättre. 

Fast det känns inte alls så.. snarare tvärtom.. men jag vill inte att alla ska förlora det lilla hopp dom har om mig.. vill inte va den som förstör allt.. 


Vet inte vad jag ska skriva nu, eller jo jag har en massa jag vill få ur mig men ingen skulle lyssna ändå så.. What's the point of speaking if no one is listening?

aja, am men bye bye då.

Av - 3 februari 2014 19:57

 

Do you know that feeling when the almost only person you thought you could trust and say pretty much everything to, disappoints you so you don't want to talk to that person anymore?


Jag vill inte bli sedd som en attention whore. Jag bara... vill inte det. Är det så svårt att fatta att man inte bara säger att en person gör det den gör för att den vill ha uppmärksamhet. Jag gör inte som jag gör för att få uppmärksamhet. Jag gör det för att jag inte mår så bra som jag skulle vilja. 

Men det förstår dom inte...


bildens "society" är väl BUP och kuratorn i det här fallet... 😔

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards