Alla inlägg den 19 april 2014

Av - 19 april 2014 18:53

Jag irriterar mig så grymt mycket på en person just nu (nämner inget namn). Jag har haft ångest och hat mot min födelsedag flera veckor nu, och då sa den här tjejen en gång då att hon kunde komma hem till mig på min födelsedag och göra den bra. Liksom typ seriöst. Och jag hade liksom börjat hoppas på att hon skulle göra det. Men nu så läste jag hennes blogg,och där skriver hon att hon ska kolla med en annan tjej om dom kan slagga tillsammans. Och liksom, den här tjejen var hon med en gång på lovet riktigt seriöst, och nu är dom som bästa vänner. Hon skriver att hon älskar henne o att hon betyder massor för henne osvosv. Liksom; hon känner knappt tjejen. Blir så jävla arg på sånt. Hon har fan dissat mig hela jävla lovet. En enda jävla gång skrev hon med mig, men det var för att jag la nåt på My Story på snapchat, o då skrev hon eftersom hon dampat på mig dagen innan utan anledning. Annars har hon dissat mig hela jävla lovet. Det är bara Fredrik o Felicia som inte dissat mig. Annars har alla andra gjort det.

Well, I guess I didn't mean as much to people as they told me.

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards