Direktlänk till inlägg 8 december 2013

Suddenly, I noticed that hell has moved one floor up. To earth. To my life.

Av - 8 december 2013 18:01

 

Oh life's sooo wonderful! HAHAHAHAHAHA OMG JOKE OF THE MONTH!!!! 

Jag är verkligen trött på mitt liv just nu. Min mamma klagar, min syster hackar, O min pappa bara skäller o blir arg på mig!? Jag ju inte gjort nåt.. Jag hatar min pappa så mycket att jag önskar att han får hjärtstopp och dör på onsdag eller får syrebrist i hjärnan och dör. Inget, förutom att själv dö, skulle göra mig gladare än att han dog. Bara försvinner ur mitt liv för alltid. 

Såklart så ska jag bråka med någon också. Är det så fel att berätta hur man mår? Bara hoppas att I've got the balls att ta livet av mig snart. Orkar inte mer med alla som ska klaga på mig. 

Asså ofc vill jag dö, men jag vill inte bara dö utan att gett det ett sista försök. Funderar på BUP. men vet inte riktigt, känns skumt och mina föräldrar kommer skälla ut mig x 5743769438634643.  + så vågar jag inte ringa själv eller bara gå dit. Fett stört juh? 

jag funderar på den där läraren, som frågat kuratorn om hur jag mådde? Vill veta vem det är, vem det är som faktiskt bryr sig. 

Imorgon är det måndag = skola. Orkar inte just nu. men vill inte va hemma, det är så stressigt o jobbigt hemma att det är skönt att komma hemifrån. Kommer säkert skära mig imorgon bitti igen. Asså det känns inte som nån big deal längre för att nu är det mer standard. Om jag knappt hinner, så blir jag helt knäckt i en halvtimme o känner mig misslyckad osv. Funderar på om jag ska försöka med överdos ist för det andra, Känns lättare gjort. Har nån skum känsla av att när jag kommer till skolan imorgon så kommer alla hata mig, eller iaf inte prata med mig? Vet nt varför men det känns bara så. Ingen har hört av sig till mig på hela helgen utan jag har fått skriva till dom. 

Okej, känns helt fucked up allt som jag skrivit men skitsamma, det var skönt att skriva av sig lite även om det är lite väl personligt. Men whatever.

Bye bye <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'(

Av - 9 maj 2014 12:18

Måste det alltid vara jag som säger förlåt? Som tar på sig skulden? Som börjar snacka? Som mår piss? Det är någon annans tur att ta första steget den här gången. ...

Av - 19 april 2014 18:53

Jag irriterar mig så grymt mycket på en person just nu (nämner inget namn). Jag har haft ångest och hat mot min födelsedag flera veckor nu, och då sa den här tjejen en gång då att hon kunde komma hem till mig på min födelsedag och göra den bra. Likso...

Av - 11 april 2014 17:16

Det känns som att pappa är besviken på mig. För att jag inte hjälper till så mycket. För att jag mest sitter med min telefon. För att jag inte är som min syster. Som att jag inte uppnått hans förväntningar. Han pratar med mig som att han är besviken ...

Av - 9 april 2014 19:53

Hur länge är det meningen att jag ska leva med den här skiten? Att behöva gå runt med ångest varenda dag? Ena sekunden är jag hur glad som helst, o sen så bara... trillar jag ner i samma hål igen. En tanke, en händelse, ett sms. Det är allt som krävs...

Av - 7 april 2014 13:49

Sitter i ett klassrum på elevens val. Är på relativt bra humör nu faktiskt. Sitter o snackar lite skit me Fredrik o Richard. Emelie drog för en kvart sen (gick hit med henne). Har egentligen slutat men väntar på Fredrik. Kuratorn skrev i fredags i ...

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards