Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Whyyyyy? :'(

Av - 4 november 2013 20:48

I'm soo sorry. I didn't mean to, but still I did :( I didn't want to do it, but you gave me no choice. 

Jag har förlorat min allra närmaste vän kanske för alltid :'(  vi har 'bråkat' :'( vet inte om vi har brutit upp helt eller om det är ett bråk bara. Tror att vi behöver tid ifrån varandra en stund. Dock går vi i samma klass, så vet inte hur bra dehär kommer gå... Mitt liv är uselt. Imorgon kommer alla hata mig när de får veta att jag o hon bråkar, igen! 

Why do everything have to be so tuff? Why can't everything be like in the second grade When you had like 10 different friends? And you never talked about feelings and that kind of shit? And the only feeling-like thing you talked about was the Cute boys you sometime had a Crush on? #Life sucks, with a big S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'(

Av - 9 maj 2014 12:18

Måste det alltid vara jag som säger förlåt? Som tar på sig skulden? Som börjar snacka? Som mår piss? Det är någon annans tur att ta första steget den här gången. ...

Av - 19 april 2014 18:53

Jag irriterar mig så grymt mycket på en person just nu (nämner inget namn). Jag har haft ångest och hat mot min födelsedag flera veckor nu, och då sa den här tjejen en gång då att hon kunde komma hem till mig på min födelsedag och göra den bra. Likso...

Av - 11 april 2014 17:16

Det känns som att pappa är besviken på mig. För att jag inte hjälper till så mycket. För att jag mest sitter med min telefon. För att jag inte är som min syster. Som att jag inte uppnått hans förväntningar. Han pratar med mig som att han är besviken ...

Av - 9 april 2014 19:53

Hur länge är det meningen att jag ska leva med den här skiten? Att behöva gå runt med ångest varenda dag? Ena sekunden är jag hur glad som helst, o sen så bara... trillar jag ner i samma hål igen. En tanke, en händelse, ett sms. Det är allt som krävs...

Av - 7 april 2014 13:49

Sitter i ett klassrum på elevens val. Är på relativt bra humör nu faktiskt. Sitter o snackar lite skit me Fredrik o Richard. Emelie drog för en kvart sen (gick hit med henne). Har egentligen slutat men väntar på Fredrik. Kuratorn skrev i fredags i ...

Presentation

Just because I'm breathing, it doesn't mean I'm alive. Actually, I'm pretty dead inside.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards